SMS з електронним направленням приходить пацієнту на номер, який він вказав, укладаючи декларацію з лікарем
Якщо повідомлення з номером електронного направлення чи рецепту не приходить, потрібно перевірити, який номер використовується для автентифікації пацієнта.
Цей номер вказаний у паперовому примірнику декларації.
Його також може побачити лікар, до якого звернувся пацієнт по медичну допомогу. Для цього лікарю потрібно надіслати спеціальний запит в електронній системі охорони здоров’я. У відповідь на запит він побачить зашифрований номер телефону пацієнта.
Якщо номер, вказаний в декларації, не актуальний, потрібно змінити метод аутентифікації. Це можна зробити онлайн – на сайті НСЗУ. Як це зробити, ми детально розповідали тут https://cutt.ly/8WrOXQs