Понад двох мільйонів абонентів звернулося до національного контакт-центру МОЗ

Національний контакт-центр МОЗ вже понад 2,5 роки надає консультації та розвʼязує різноманітні питання людей, які до нього звертаються.

За цей період на «гарячій лінії» надано консультації та розʼяснення понад 2 млн 100 тисяч абонентів, зареєстровано та опрацьовано більш як 300 тиcяч звернень.

Слід зазначити, що консультації надають кваліфіковані оператори, які попередньо пройшли підготовку для роботи зі зверненнями громадян та складними ситуаціями. Також до роботи в контакт-центрі залучені медпрацівники різних спеціальностей, які можуть надати поради та рекомендації щодо лікування. Головне завдання вони вбачають у наданні ефективної, швидкої та якісної допомоги всім, хто зараз має у цьому потребу й звертається до контакт-центру.

З початку повномасштабної війни росії серед питань, з якими найбільше звертаються громадяни, є наступні:

  • надання медичної допомоги, зокрема внутрішньо переміщеним особам;
  • лікарські препарати за програмою «Доступні ліки»;
  • проведення медико-соціальної експертизи на період дії воєнного стану;
  • лікування пацієнтів за кордоном тощо.

Збільшилась у цей час і кількість дзвінків: за день вона перевищувала 10 тисяч.

Нагадаємо, що у разі виникнення питань, повʼязаних із послугами з охорони здоровʼя, громадяни України можуть отримати безоплатну онлайн-консультацію, звернувшись за номером контакт-центру МОЗ: 0-800-60-20-19.