Уже більше ніж три роки національний контакт-центр МОЗ надає консультації та розвʼязує різноманітні питання людей, які звертаються. За цей період надано консультації та розʼяснення понад 3,3 млн абонентів, зареєстровано та опрацьовано більш як 700 тиc. звернень.
Запити приймають кваліфіковані оператори, які попередньо пройшли підготовку для роботи зі зверненнями громадян та складними ситуаціями. Також до роботи в контакт-центрі залучені медпрацівники різних спеціальностей, які можуть надати поради та рекомендації. Головне завдання — надання ефективної, швидкої та якісної допомоги всім, хто зараз має у цьому потребу й звертається до контакт-центру.
«Тематика звернень громадян дуже часто змінюється. Тож спеціалісти допомагають вирішувати питання отримання безоплатних медичних послуг, врегульовують скарги під час обслуговування в лікарнях тощо», — пояснює Марія Карчевич, заступниця міністра охорони здоров’я з цифрового розвитку.
Серед питань, з якими найчастіше звертаються українці, є наступні:
- надання медичної допомоги, зокрема внутрішньо переміщеним особам;
- лікарські препарати за програмою «Доступні ліки»;
- проведення медико-соціальної експертизи на період дії воєнного стану;
- лікування пацієнтів за кордоном тощо.
Нагадаємо, що у разі виникнення питань, повʼязаних із послугами з охорони здоровʼя, громадяни України можуть отримати безоплатну онлайн-консультацію, звернувшись за номером контакт-центру МОЗ: 0-800-60-20-19.