Як комунікувати з військовими та ветеранами

Військові — це люди з особливим досвідом. І коли ми вибираємо, як комунікувати з ними, то першочергово маємо подивитись та зрозуміти, який же досвід пережила чи переживає людина. І це не лише про військовослужбовців — таке правило маємо застосовувати до всіх людей.
Наша порада — поставити собі запитання: чи я хоч трохи розумію, що ця людина пережила? Що переживає зараз? Що переживає її родина? Із чим довелось їм стикнутись та, очевидно, які слова можуть зробити людині боляче? І знову наголошуємо: це правило стосується як військових, так і цивільних.
У кожному закладі охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради визначено відповідальних осіб, які завжди допоможуть та скоординують військовослужбовців:
КНП “Міська клінічна лікарня 1 ІФМР” – завідувач віддділення невідкладної медичної допомоги структурного підрозділу “Клінічна лікарня” Ярослав Кобиляк;
КНП “Міський клінічний перинатальний центр Івано-Франківської міської ради” – заступник директора з якості надання медичного обслуговування Роман Гафійчук та завідувач відділення денного стаціонару Костянтин Кучеренко;
Міська дитяча клінічна лікарня м. Івано-Франківськ – провідний юрисконсультант Віталій Котів;
КНП “Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги” – начальники (в.о. начальників) відповідних структурних підрозділів КНП;
АЗПСМ с. Підлужжя: Зоряна Чернецька.
АЗПСМ с. Черніїв: Ольга Федущак.
АЗПСМ с. Радча: Тетяна Котик.
АЗПСМ с. Братківці: Світлана Павлюк.
АЗПСМ с. Тисменичани: Марія Григоренко.
Це не означає, що тільки ці люди можуть спілкуватися та допомагати військовослужбовцям чи ветеранам у закладах охорони здоров’я. Просимо звертатися на інформаційні стійки, реєстратури чи контакт-центри, де працівники охоче нададуть весь спектр інформації щодо медичних послуг закладів.
Найголовніше – бути щирими!
*матеріал підготовлено на основі інформації “Освіторія”