Електронні лікарняні: вже близько 80% заяв-розрахунків подається в електронному вигляді

Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України (ФССУ) — близько 80% заяв-розрахунків, на підставі яких фінансується матеріальне забезпечення, подаються до ФССУ онлайн. Про це йдеться в повідомленні ФССУ від 8 липня 2021 р.

Переваги електронного документообігу

Електронний документообіг дозволяє пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину — обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції.

Для подання до ФССУ електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають укласти відповідний договір — це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.

Контакти в розрізі регіонів

Нагадаємо, саме від дати отримання ФССУ заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомоги з тимчасової втрати працездатності, а також при вагітності та пологах.

У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначалися окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігаються у страхувальника.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 1 жовтня 2018 р. відповідно до постанови правління ФССУ від 19.07.2018 р. № 12.

Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами kmu.gov.ua