Примірний порядок складання та подання запитів на інформацію
- Регламентує надання запитувачам доступу до публічної інформації на підставі Закону України «Про доступ до публічної інформації».
- Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи розпоряднику інформації в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або по телефону.
- Запит на інформацію подається у довільній формі.
- Запит на інформацію повинен містити :
- Прізвище, ім’я, по батькові (для юридичної особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи – найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв’язку (якщо такий є).
- Загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо).
- Підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
- Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яку надає розпорядник інформації або яка розміщується на офіційному веб-сайті розпорядника.
- Запит на інформацію може бути подано особисто до посадових осіб, які організовують в установленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє розпорядник інформації, в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку.
- Під час подання запиту на інформацію запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.
- У разі, коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості, тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює посадова особа, яка організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє розпорядник інформації, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, контактного телефону в запиті та надає копію запиту особі, яка його подала.
- На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування розпорядника інформації, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
- Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
- У разі, коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з часу отримання запиту.
- У разі, коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обгрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
- Інформація на запит надається безоплатно.
- У разі, коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, про це протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат.Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
- У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках :
- Розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит.
- Інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом.
- Запитувач не оплатив фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 13 цього Порядку.
- Не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме, не зазначено : прізвище, ім’я, по батькові (для юридичної особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи – найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Громадськість міста може звернутись з зауваженнями, пропозиціями щодо діяльності лікарняних закладів особисто (к.105, 109), або на адресу електронної пошти: uoz-if.mr@ukr.net
Плани проведення та порядок денний відкритих засідань (громадських слухань, «круглих столів», громадських рад та ін.) оприлюднюються в розділі «Анонси» на веб-сайті міста.
Подати інформаційний запит та отримати відповідь юридичні та фізичні особи можуть на сайті електронної приймальні м. Івано-Франківська http://www.emvk.if.ua/
Юридичні особи можуть подати запит на публічну інформацію:
на електронну адресу kanc@mvk.if.ua, за телефонами (0342) 552038, 552160, факс (0342) 556020, за поштовою адресою м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, каб. 209, канцелярія загального відділу.
Фізичні особи можуть подати запит на публічну інформацію:
на електронну адресу zvern@mvk.if.ua, за телефонами: (0342) 552293, 552125, факс (0342) 556020, за поштовою адресою м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21, каб. 100, прозорий офіс, відділ звернень громадян.