Мікробом кишечника може полегшити втрату ваги для деяких людей

Американські дослідники з’ясували, що мікробіом кишечника може впливати на схуднення людини. Вчені виявили генетичні ознаки у мікробіомі кишечника, які свідчать про втрату ваги після зміни способу життя. Про це повідомляє видання Medscape з посиланням на дослідження науковців у ASM Journals.Фахівці визначили гени у бактеріях мікробіому, які показують, наскільки добре люди можуть використовувати поживні речовини з їжі, щоб схуднути.

«Деяким людям важче схуднути, ніж іншим. Наприклад, деякі люди можуть контролювати свою вагу за допомогою основних втручань в образ життя, а інші – ні», – пояснив автор роботи з  Вашингтонського фонду досліджень, доцент Інституту системної біології в США, доктор філософії Шон Гіббонс.

Вчені зауважили, що важко передбачити, які люди відреагують на зміни в дієті або фізичних вправах, а кому знадобляться більш інтенсивні стратегії.

Автор дослідження завив, що випробування проходило на невеликій групі людей. Зазначається, що вченим вдалося визначити певні генетичні ознаки в мікробіомі кишечника, які дозволили передбачити реакцію втрати ваги після внесення змін у спосіб життя.

Повідомляється, що відмінності у 31 функціональному гені виявили в мікробіомі кишечника у 48 учасників дослідження. Вони втрачали один відсоток або більше своєї ваги кожного місяця, в порівнянні з 57 іншими особами, чия вага не змінювалася.

Нагадаємо, що вживання ферментованих продуктів збільшує різноманітність мікробіому і знижує запалення. Науковці заявили, що дієта із високим вмістом ферментованих продуктів може збільшувати різноманітність кишечного мікробіому і знижувати молекулярні ознаки запалення.

Раніше видання The Pharma Media повідомляло, що новий препарат для схуднення від Novo Nordisk набирає обертів. Згідно із заявою виробника, препарат «сприяє зниженню ваги, зменшує відчуття голоду, посилюючи відчуття ситості й таким чином сприяє зниженню споживання калорій».