УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Звіт роботи УОЗ за І квартал 2021 року

ЗВІТ

про роботу управління охорони здоров’я

та медичної галузі  Івано-Франківської міської ради

за І квартал 2021 року

 

№ з/п Назва заходів Термін виконання Стан виконання
1. Участь в  оперативних нарадах міського голови з питання «Про організацію роботи закладів охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID–19)» – 8 презентацій щовівторка,

за залученням

виконано
2. Проведення оперативних нарад з керівниками закладів охорони здоров’я щодекадно,

за потребою

виконано
3. Участь в оперативних нарадах заступника міського голови щотижня

 

виконано

 

4. Проведення засідання Колегії управління охорони здоров’я міської ради 1 раз на квартал 31.03.2021 року
5. Проведення нарад з керівниками та головними бухгалтерами закладів охорони здоров’я міської ради щодо складання проектів фінансових планів щоквартально 27.01.2020
6. Розгляд звернень та надання одноразової матеріальної допомоги здійснюється відповідно  до  Положення про Експертну  раду  при  виконавчому комітеті Івано-Франківської міської  ради, затвердженого рішенням  виконавчого   комітету   від  21.01.2021 р.  № 76  «Про  затвердження нової  редакції  Положення  Експертну раду  при виконавчому  комітеті  Івано-Франківської  міської  ради».

На 2021 рік передбачено 3 880 000 грн. для надання одноразової матеріальної допомоги на лікування та придбання ліків малозабезпеченим мешканцям об’єднаної територіальної громади.

Проведено 2 засідання Експертної ради,  на  яких розглянуто 188 звернень та  виділено одноразову матеріальну допомогу  на  лікування в сумі  446 500 грн, ( з них розглянуто  13 звернень на  лікування дітей на загальну  суму 117 000грн.) :

–           – засідання експертної ради №1 (27.01.2020р.) – 63 звернення на загальну суму 188 500 грн;

засідання експертної ради №2 (01.03.2020р.) –  109  звернень  на загальну  суму 258 000 грн;

1 раз на міс виконано
7. Звітування управління охорони здоров’я міської ради про підсумки роботи медичної галузі у 2020 році на засіданні виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (11.02.2020р.) 11.02.2020р. виконано

 

8. Проведення засідання міської експертної протиракової комісії  УОЗ ІФМР щоквартально не проводилось
9. Проведення засідання клініко-експертної комісії УОЗ ІФМР  щоквартально не проводилось
10. Проведення засідання комісії інфекційного контролю за туберкульозом УОЗ ІФМР щоквартально не проводилось
11. Здійснення медичних супроводів патріотично-виховних, культурно-масових, спортивних заходів, організованих на відзначення загальнодержавних, релігійних свят (підготовлено 7 наказів щодо медичного супроводу) за залученням виконано
12. Здійснення  моніторингу  діяльності  закладів охорони  здоров’я  міської ради з фінансово-економічних питань:

–         – фінансової діяльності;

–         – закупівель, титульних робіт;

–         – енергетичного моніторингу,

–         -інформація про виплати коштів НСЗУ та залишків коштів на рахунках ЗОЗ,

–          виплат заробітної плати за кошти НСЗУ,

–         – виплати коштів за ПМГ за пакетом лікування коронавірусної інфекції,

–         – оперативна інформація про зайнятість працівників в ЗОЗ ІФМР, тощо

 

 

 

щодня

 

щомісячно

щодекадно

 

щомісячно

 

щомісячно

 

щомісячно

 

виконано
13. Здійснення моніторингу основних показників  роботи закладів охорони здоров’я міської ради:

– стану епідемічної ситуації щодо захворюваності на коронавірусну хворобу в розрізі ЗОЗ,

– стану госпіталізації пацієнтів і кількості новонароджених,

– стану госпіталізації пацієнтів з підозрою на коронавірусну хворобу,

– смертних випадків від коронавірусної хвороби, тощо,

– рейтингових показників основної діяльності,

– захворюваності і смертності медиків на коронавірусну хворобу, тощо,

– захворюваність на грип та ГРВІ

 

 

 

щодня

 

 

щодня,

 

щодня

 

щодня

 

щомісячно

 

щоденно

 

щотижнево

виконано
14. Забезпечення документообігу управління охорони здоров’я, підготовка наказів з основної діяльності, здійснення правового забезпечення роботи управління охорони здоров’я.

Підготовлено

– 62 накази з основної діяльності;

-9 наказів з особового складу;

-11 наказів (з питань надання відпусток)

-6 наказів (накази з питань відряджень).

відповідно до вимог чинного законодавства виконано
15. Здійснення моніторингу надання медичної допомоги:

–    – внутрішньо переміщеним особам;

–    – учасникам бойових дій,

–    – дітям ВПО та учасників АТО, тощо

 

 

щомісячно

виконано
16. Підготовлено

– рішення виконавчого комітету міської ради – 7;

– рішення сесії міської ради – 1;

– розпорядження міського голови – 1

за потребою виконано
17. Здійснення роботи тендерного комітету УОЗ ІФМР.

Закупівля концентраторів для КНП ЦМКЛ та КНП МКЛ №1 – 26 шт

за потреби виконано
18. Підготовка звітів про виконання фінансових планів ЗОЗ ІФМР за 2020 рі березень виконано
19. Проведення адміністративних обходів ЗОЗ ІФМР – КНП ЦМКЛ, КНП МКЛ №1, КНП МКПЦ, КНП МДКЛ – які надають м едичну допомогу пацієнтам з коронавірусною хворобою – 15 обходів лютий-березень виконано
20. Провадження роботи на офіційному сайті управління охорони здоров’я міської ради  uoz.com

– на сайті УОЗ ІФМР опубліковано 114 записів в розділі «Все про здоров’я». Кількість відвідуваних сайту  не  відслідковується.

впродовж року виконано
21. Провадження роботи на офіційній  сторінці управління охорони здоров’я міської ради в соціальній мережі Facebook (https://www.facebook.com/uoz.if/)

Опубліковано  3134 дописи. За сторінкою стежать 2808 осіб. Середня відвідуваність поширених інформаційних  матеріалів 500-700, охоплено людей – 10,813 (66%); взаємодія з  дописом- 1,474, уподобання сторінки – 21 (55%)

У всіх закладах охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради створені та функціонують сторінки в соціальній мережі Facebook.

щодня

щотижня

виконано

 

22. За І квартал  2021р. навчання  на  курсах підвищення кваліфікації пройшли працівники:

–         А.Вацеба «Запобігання та виявлення корупції в органах місцевого самоврядування»

–         Н.Мельничук -«Організація роботи в органах місцевого самоврядування»

–         І.Микулич –он-лайн семінар «Правове регулювання земельних відносин»

.

 

09.02.-10.02.21р

 

04.03.2021р.

26-27.03.21р

виконано

 

23. Участь працівників УОЗ ІФМР у

– у вебінарі ЦГЗ МОЗ України «Анафілактичний шок та медикаментозна алергія під час лікарського прийому» (Dental Expert м. Львів),

– у вебінарі  МОЗ України «КТ-діагностика інтеристиційних пневмоній.Сучасні  підходи  в  діагностиці  корона вірусної  інфекції».

– у тренінгу МОЗ України з організації і  техніці проведення щеплень від  гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2  з навичками надання невідкладної допомоги вразі розвитку після вакцинальних  реакцій ускладнень,

– участь у ІІ Міжнародному конгресі МОЗ України «Від народження до зрілості: міждисциплінарний підхід в збереженні здоров’я людини».

– у вебінарі «Простір доказової алергології»

січень-березень 2021р. Виконано

 

24. Організація та участь у моніторингових візитах міського голови до закладів охорони здоров’я міської ради

–  відкриття УЗД-апарату в СП МП №3 КНП ЦПМКДД,

–  надання 10 концентраторів за участю міського голови для КНП МКЛ №1

впродовж року

 

січень,

 

березень

 

виконано
25. Інтерв’ю в ЗМІ з питань :

-поширення грипу, ГРВІ – 3,

– поширення коронавірусної інфекції – 2,

– вакцинації проти коронавірусної інфекції -2

впродовж року виконано
26. Організація ефірів «Школи здоров’я» на ТБ РАІ  – 3 прямі  ефіри впродовж

року

виконано

 

 

Організація документообігу в управлінні охорони здоров’я міської ради
за
I квартал 2021 року

 

Електронне документування управлінні охорони здоров’я міської ради здійснюється на підставі Інструкції з діловодства у виконавчих органах
Івано-Франківської міської ради, затвердженої рішенням виконавчого комітету від 15.12.2017р. №872 та завдяки системі електронного документообігу «Діловод».

Упродовж I кварталу 2021 року документообіг управління охорони здоров’я міської ради складає: 3088 звернення громадян, 6 інформаційних запитів, 12 запитів на публічну інформацію, 5 електронних звернень, 8 звернень на службу «15-80», 27 звернень громадян, скерованих з департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації; 526 – вихідна кореспонденція.

Управлінням охорони здоров’я міської ради видано 62 накази з основної діяльності;  9 наказів з особового складу; 11 наказів (з питань надання відпусток) та 6 наказів (накази з питань відряджень).

Організовано медичне обслуговування заходів, проведених в
м.Івано-Франківську (підготовлено 7 наказів щодо медичного супроводу).

Упродовж вказаного періоду підготовлено такі нормативно-правові акти:

  • рішення виконавчого комітету міської ради – 7;
  • рішення сесії міської ради – 1;
  • розпорядження міського голови –

За I квартал 2021 року проведено: 2  засідання Експертної ради при виконавчому комітеті міської ради; 8 оперативних нарад. За сприянням управлінням охорони здоров’я міської ради проведено  Програми на телекомпанії РАІ – 2 телепередачі, 3 інтерв’ю на ТБ «Галичина» щодо ситуації із грипом, ГРВІ  в м.Івано-Франківську та щодо організації вакцинальної кампанії від COVID-19.

Управлінням охорони здоров’я міської ради   відповідно до наказу №02/1 від 03.01.2020 року «Про особистий прийом громадян в управлінні охорони здоров’я ІФМР» забезпечено прийом громадян із відповідним врахуванням  протиепідемічних заходів (обліковано відповідно даних особистого прийому – 20  звернень, без врахування телефонних звернень).

Кількість моніторингових візитів у ЗОЗ ІФМР, проведених упродовж I кварталу 2021 року керівництвом та спеціалістами управління охорони здоров’я міської ради – 15.

За І квартал 2021 року, в частині правових питань Управлінням охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради здійснено:

– розглянуто 4 (чотири) листи із територіальних підрозділів Національної поліції України з питань, які стосувалися проведення службових розслідувань у зв’язку із відкритими кримінальними провадженнями, надання інформації про пацієнтів, які зверталися за медичною допомогою до закладів охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради, тощо,

– направлено листа  до територіального органу Національної поліції в Івано-Франківській області щодо злому електронної пошти,

  • в ході співпраці з Департаментом охорони здоров’я Івано-Франківської обласної державної адміністрації, розглянуто 4 (чотири) запитів Служби безпеки України в Івано-Франківській області щодо здійснення перевірки та надання інформації стосовно можливого звернення за медичною допомогою в заклади охорони здоров’я громадян зазначених у запитах управління Служби безпеки України в Івано-Франківській області,
  • підготовлено та завізовано, із залученням правової допомоги понад 60 наказів Управління охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради із основної діяльності, які стосувались як діяльності закладів охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради так і інших питань,
  • опрацьовано понад 10 договорів із різних типів відносин, зокрема і щодо доставки медичного обладнання так і безоплатного користування предметами родового значення,

– здійснюється діяльність щодо врегулювання спорів на досудовому етапі, шляхом ведення переговорів, де зокрема і врегульовано претензії аптечних закладів щодо відсутності фінансування за договорами про відшкодування вартості препаратів інсуліну хворим на цукровий діабет,

– розглянуто 1 (один) адвокатський запит, що стосувався надання інформації звільненого працівника. Така мала кількість адвокатських звернень, зумовлена тим, що Управління охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради не володіє та не розпоряджається інформацією, яка може стосуватись мешканців міста Івано-Франківська та інших громадян, а також працівників закладів охорони здоров’я.

– розглянуто та надано відповідь із залученням правової допомоги 13 запитів на надання публічної інформації та 15 звернень громадян.

  • підготовлено та направлено 2 звернення до центральних органів влади, зокрема до МОЗ України, Національної служби здоров’я України, тощо з проханням надання роз’яснень.

Також, з метою правового інформування мешканців Івано-Франківської міської територіальної громади та працівників закладів охорони здоров’я у соціальній мережі фейсбук Управлінням охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради підготовлено та опубліковано 4 (чотири) публікацій на теми:

  • Правові позиції європейського суду з прав людини у сфері охорони здоров’я;
  • Коли міська влада не може закупити дорогий препарат, то відповідальність за належне лікування покладається на державу в цілому;
  • Національна судова практика у медичній сфері;
  • Відмова дитсадка у прийнятті дитини без щеплень є законною (рішення Верховного Суду у складі колегії суддів Третьої судової палати Касаційного цивільного суду у справі № 630/554/19 від 08.02.2021);

Підготовлено 3 проєкти рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.

Надано консультації правового характеру підпорядкованим закладам охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради та посадовим особам Управління охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради.

Також, протягом І кварталу 2021 року на Управління охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради не подано жодної позовної заяви та не складено жодного адміністративного протоколу чи постанови про притягнення до адміністративної відповідальності та не відкрито кримінальних проваджень на посадових осіб Управління, що в свою чергу вказує на те, що Управління охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради діє в рамках визначених законодавства та дотримується вимог визначених у статті 19 Конституції України.

 

Фінансування медичної галузі  у  І кварталі  2021 року

Загальний обсяг передбачених надходжень на медичну галузь за І кв. 2021 року склав 219,1 млн.грн. (за І кв. 2020 року – 184,1 млн.грн.), в т.ч. за загальним фондом бюджету – 33,8 млн.грн. (за І кв. 2020 року – 115,3 млн.грн.); за спеціальним фондом  – 29,5 млн.грн. (за І кв. 2020 року – 36,3 млн.грн.), в т.ч. бюджет розвитку – склав 11,2 млн.грн. (за І кв. 2020 року – 19,1 млн.грн.),  власні кошти закладів – 18,3 млн.грн. (за І кв. 2020 року – 17,2 млн.грн.); кошти медичної субвенції з державного бюджету на закупівлю інсулінів для пацієнтів з цукровим діабетом – 2,6 млн.грн. (за І кв. 2020 року – 1,4 млн.грн.), кошти за програмою медичних гарантій – 153,2 млн.грн. (за І кв. 2020 року – 31,1 млн.грн.).

В порівнянні з І кв. 2020 року планові надходження галузі за І кв. 2021 року зросли на 122,1 млн.грн.  або на 392,6%.

За програмою медичних гарантій заклади охорони здоров’я від Національної служби здоров’я України планували отримати надходження за І квартал 2021 року в сумі 204,4 млн.грн., що складає 75 % від фактично отриманих або 51,2 млн.грн.

За програмою медичних гарантій заклади охорони здоров’я від Національної служби здоров’я України за І квартал 2021 року отримали надходження в сумі                 153,2 млн.грн., а саме за пакетами медичних гарантій:

  • первинна медична допомога – 24,3 млн.грн. – 15,8%,
  • хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах 19,8 млн.грн. – 12,9%,
  • стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій– 19,1 млн.грн. – 12,5%,
  • медична допомога при пологах – 2,9 млн.грн. – 1,9%,
  • лікування пацієнтів методом екстракорпорального гемодіалізу в амбулаторних умовах – 3,9 млн.грн. – 2,5%,
  • медична допомога при гострому мозковому інсульті в стаціонарних умовах 3,1 млн.грн. – 2,0%,
  • медична допомога при гострому інфаркті міокарда – 1,9 млн.грн. 1,3%,
  • амбулаторна вторинна (спеціалізована) та третинна (високоспеціалізована) медична допомога дорослим та дітям, включаючи медичну реабілітацію та стоматологічну допомогу 11,2  млн.грн. – 7,3%,
  • перехідне фінансове забезпечення комплексного надання медичних послуг в частині умов, які застосовуються з 1 вересня 2020 року – 19,5 млн.грн. – 12,8 %,
  • стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 –43,7 млн.грн – 28,5%,
  • інше 3,8 млн.грн. – 2,5%.

 

Структура видатків за І кв. 2021 року (200,8 млн.грн.) наступна: заробітна плата з нарахуваннями – 62,2% (125,0 млн.грн.), оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1,1% (2,3 млн.грн.), медикаменти – 16,1% (32,3 млн.грн.), засоби індивідуального захисту – 1,7% (3,3 млн.грн.),  харчування – 0,8% (1,6 млн.грн.), предмети, матеріали та інвентар, господарські матеріали – 1,7% (3,5 млн.грн.), оплата послуг (в т.ч.поточний ремонт) – 2,1% (4,2 млн.грн.), відшкодування вартості пільгового відпуску медикаментів за рахунок коштів міського бюджету – 0,2%                  (0,4 млн.грн.), кошти на закупівлю інсулінів для пацієнтів з цукровим діабетом – 0,9% (1,7 млн.грн.), придбане обладнання і предмети довгострокового використання 11,1% (22,3 млн.грн.), оплачено капітальні ремонти – 2,0% (4,0 млн.грн.), інші – 0,1% (0,2 млн.грн.).

 

Структура здійснених за І кв.2021 року касових видатків загального фонду                 (6,7 млн.грн.) наступна: заробітна плата з нарахуваннями – 22,4% (1,5 млн.грн.), оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 34,3% (2,3 млн.грн.), предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 1,5% (0,1 млн.грн.), медикаменти – 8,9%                   (0,6 млн.грн.), оплата послуг (крім комунальних) – 1,5% (0,1 млн.грн.), відшкодування вартості пільгового відпуску медикаментів за рахунок коштів міського бюджету – 6,0% (0,4 млн.грн.), кошти на закупівлю інсулінів для пацієнтів з цукровим діабетом –25,4% (1,7 млн.грн. кошти медичної субвенції ).

Для порівняння – за І кв.2020 році серед здійснених касових видатків загального фонду (95,3 млн.грн.) були: заробітна плата з нарахуваннями – 85,8% (81,8 млн.грн.), предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 0,7% (0,7 млн.грн.), енергоносії – 1,6% (1,5 млн.грн.), медикаменти – 6,1 %  (5,8 млн.грн.), харчування – 1,4% (1,3 млн.грн.), оплата послуг (крім комунальних) – 1,0% (0,9 млн.грн.) відшкодування вартості пільгового відпуску медикаментів за рахунок коштів міського бюджету – 0,5% (0,5 млн.грн.), кошти на закупівлю інсулінів для пацієнтів з цукровим діабетом – 2,3% (2,2 млн.грн., в тому числі – за кошти медичної субвенції 1,4 млн.грн., кошти бюджету міської громади 0,8 млн.грн.), інші – 0,6% (0,6 млн.грн.).

 

В структурі запланованих для медичної галузі надходжень за І кв.2021 року обсяг державних коштів становив 1,3 % або 2,6 млн.грн. (централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 2,6 млн.грн.); обсяг коштів місцевого бюджету (загальний фонд, заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет, видатки бюджету розвитку та власні надходження закладів) – 22,4 % або 45,0 млн.грн. та, відповідно, надходженнях за програмою медичних гарантій заклади охорони здоров’я від Національної служби здоров’я України – 76,3 % або 153,2 млн.грн.

У І кв.2021 році спостерігалося зростання видатків над надходженнями коштів за програмою медичних гарантій заклади охорони здоров’я від Національної служби здоров’я України в сумі 16,8 млн.грн. (надходження 153,2 млн.грн, видатки 170,0 млн.грн.), яке було покрито за рахунок створених резервних фондів комунальними некомерційними підприємствами.

Щодо коштів місцевого бюджету у І кв. 2021 року спостерігалося неповне використання бюджетних призначень на суму 34,5 млн.грн. (план 45,0 млн.грн., профінансовано 10,5 млн.грн.).

Для порівняння – за І кв. 2020 року в структурі запланованих для медичної галузі надходжень, обсяг державних коштів  становив  34,2% або 57,0 млн.грн. (медична субвенція – 51,2 млн.грн., централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 1,4 млн.грн., придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 4,4 млн.грн.) та, відповідно, обсяг коштів місцевого бюджету (загальний фонд, видатки розвитку та власні надходження закладів) – 47,2% або 78,8 млн.грн.; кошти НСЗУ – 18,6% або  31,1 млн.грн.

 

У складі видатків медичної галузі Івано-Франківської МТГ за І кв. 2021 року  (200,8 млн.грн.) частка коштів міського бюджету склала 5,2%  або 10,5 млн.грн. Зокрема, за рахунок місцевого бюджету проведено касові видатки на  оплату праці – 1,6 млн.грн., оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2,3 млн.грн., медикаменти – 0,6 млн.грн., інші поточні видатки (господасрькі витрати, оплату послуг тощо) – 0,1 млн.грн., інші виплати населенню – 0,4 млн.грн., капітальні видатки – 5,5млн.грн.

На заходи протидії коронавірусній хворобі COVID-19 з бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади  у І кв.2021 року виділено                            2,0 млн.грн., з них:

  • на закупівлю медикаментів – 550,0 тис.грн.;
  • на закупівлю твердого і м’якого інвентарю – 450,0 тис.грн.;
  • на закупівлю кисневих концентраторів – 1000,0 тис.грн. (рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської з резервного фонду бюджету Івано-Франківської МТГ закуплено кисневих концентраторів в кількості 26 шт.).

За І кв.2021 року до спеціального фонду медичних закладів  надійшло                         20,5 млн.грн. (І кв.2020р. – 17,2 млн.грн.) позабюджетних коштів, з яких 3,6 млн.грн. (за І кв.2020р. – 2,4 млн.грн) – отримано за надані платні медичні послуги та                       16,9 млн.грн. (І кв.2020р. – 14,8 млн.грн.) – благодійні надходження (з яких:                      1,6 млн.грн.- у грошовій формі, 15,3 млн.грн. – у натуральній формі, 2,0 млн.грн. – витратні матеріали та медикаменти отримані за кошти Державного бюджету, стенти, тромболітичні препарати та препарати для інгаляційного наркозу, тощо).

 

За І кв. 2021 року отримані надходження використано в сумі 18,6 млн.грн. (за І кв.2020 року – 17,2 млн.грн.)  на першочергові потреби лікувальних закладів: медикаменти – 5,4 млн.грн. або  29,1% (І кв.2020 року – 5,0 млн.грн., 28,9%), господарські витрати – 1,5 млн.грн. або 7,9%  (І кв.2020 року – 1,6 млн.грн., 8,9%), оплату послуг – 0,4 млн.грн. або  2,2% (І кв.2020 року – 1,0 млн.грн., 5,9%), заробітну плату – 1,5 млн.грн.  або 8,2% (І кв.2020 року – 0,9 млн.грн., 5,4%), капітальні видатки – 9,6 млн.грн. або 51,6% (І кв.2020 року року – 8,6 млн.грн.,  50,2%), інші поточні видатки – 0,2 млн.грн. або 1,0% (І кв.2020 року – 0,1 млн.грн., 0,7%).

Завдяки залученим власним надходженням заклади охорони здоров’я самостійно змогли зробити ряд заходів щодо покращення їх функціонування.

Середні сумарні видатки на роботу 1 ліжка за І кв.2021 року склали в розрізі закладів охорони здоров’я міської ради:

  • КНП «КНП ЦМКЛ» – 60976,9 тис.грн. / 440 ліжок = 138,6 тис.грн., вартість 1 ліжко-дня 1792,33 грн. (за І кв. 2020 року – 31130,0 тис.грн./440 ліжок = 70,8 тис.грн.,  вартість 1 ліжко-дня – 961,28 грн);
  • КНП «МКЛ №1» – 33338,4 тис.грн. / 250 ліжок = 133,4 тис.грн., вартість 1 ліжко-дня 1716,70 грн. (за І кв. 2020 року – 17330,8 тис.грн./240 ліжок=72,2 тис.грн.,  вартість 1 ліжко-дня – 1212,80 грн);
  • КНП «МДКЛ» – 9320,3 тис.грн. / 100 ліжок = 93,2 тис.грн., вартість 1 ліжко-дня 1459,03 грн., (за І кв. 2020 року – 6101,2 тис.грн./130 ліжок=46,9 тис.грн., вартість 1 ліжко-дня – 667,38 грн);
  • КНП «МКПЦ» – 20610,4 тис.грн. / 210 ліжок = 98,1 тис.грн., вартість 1 ліжко-дня 2772,81 грн. (за І кв. 2020 року – 19666,1 тис.грн./210 ліжок= 93,6 тис.грн., вартість 1 ліжко-дня – 1295,61 грн).

За кошти бюджету розвитку в сумі 5397,1 тис.грн. за І кв. 2021 року (за І кв. 2020 року – 5614,4 тис.грн.) закладами охорони здоров’я міської ради придбано кисневих концентраторів (резервний фонд) в кількості 26 шт. на суму 1000,0 тис.грн.; оплачено авансовий платіж на придбання МРТ для КНП МКЛ №1 в сумі 3000,0 тис.грн., оплачено закупівлю КНП ЦМКЛ обладнання в сумі 1397,1 тис.грн для реалізації запланованих заходів у рамках проекту «Спільні ініціативи та рішення у сфері охорони здоров’я у транскордонній Румунії-Україні.

У І кв. 2021 року здійснено капітальні ремонтні роботи в лікарнях, амбулаторно-поліклінічних закладах – на суму 53,6 тис.грн. (за І кв. 2020 року – 481,8 тис.грн.).

За кошти отримані за І кв. 2021 року за програмою медичних гарантій заклади охорони здоров’я від Національної служби здоров’я України  комунальними некомерційними підприємствами придбано обладнання на суму 7280,2 тис.грн., а саме

  • КНП ЦМКЛ – закуплено апарати ШВЛ – 2 шт. на суму 1646,2 тис.грн.; дефібрилятор – 1 шт., аспіратор – 6 шт.; насоси шприцеві – 18 шт. на суму 940,0 тис. грн.; парогенератор – 1 шт. на суму 31,6 тис.грн.; електрокардіограф – 1 шт. на суму  86,0 тис.грн.; монітор пацієнта – 6 шт.  на суму 847,7 тис.грн.  Загальна сума закупленого обладнання –  3 551,5 тис.грн.;
  • КНП МКЛ №1 – закуплена артроскопічна система іригації на суму 1071,3 тис.грн., апарат СРАР-терапії Recmed Aircence 10Autoset з носо-ротовою маскою – 4 шт. на суму 128,0 тис.грн. Загальна сума придбаного обладнання –  1 199,3 тис.грн.;
  • КНП МДКЛ – закуплений переносний рентгенапарат на суму 960,0 тис.грн., комплект для ІФА-діагностики – на суму 295,5 тис.грн. Загальна сума придбаного обладнання – 1 255,5 тис.грн.;
  • КНП МКПЦ – закуплено пристрій неонатальний для фототерапії НОАФ Let – 2 шт. на суму 65,7 тис.грн.; інкубатор транспортний ТІ-2000  на суму 318,0 тис.грн.,    апарат ШВЛ  Ювент-Т на суму  650,2 тис.грн.; пральну машину «Веко» -2 шт. на суму 25,0 тис.грн. Загальна сума закупленого обладнання – 1 058,9 тис.грн.;
  • КНП ЦПМКДД – закуплено морозильник ультранизькотемпературний на загальну суму 215,0 тис.грн.

За І кв. 2021 року в закладах охорони здоров’я міської ради здійснено капітальні ремонтні роботи  на суму 3 927,3 тис.грн., а саме в КНП ЦМКЛ – на суму 3545,8 тис.грн. (ремонт травматологічного відділення корпусу №5 другого поверху за 3 підрядниками на загальну суму – 909,7 тис. грн., технічний нагляд 11,3 тис. грн., капітальний ремонт 2 поверху корпусу №2 – 128,6 тис. грн., реконструкція та реставрація приймального відділення корпусу №2 на суму – 2496,2 тис. грн.)  та КНП МКЛ №1» – на суму 381,5 тис.грн. (капітальний ремонт дахового покриття входу до відділення невідкладної медичної допомоги для пацієнтів з підозрою на Covid-19).

Рейтингові показники діяльності закладів охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради додаються.

Звіти роботи закладів охорони здоров’я Івано-Франківської міської ради додаються.

 

Начальник управління охорони здоров’я

Івано-Франківської міської ради                                                         М.Бойко