ПОПУЛЯРНІ СТАТТІ

Як українці користуються е-рецептом за кордоном

Українці, які тимчасово перебувають за кордоном, користуються електронними рецептами значно частіше, ніж в Україні, адже всі рецептурні препарати в країнах ЄС можна придбати лише на основі медичних показань, після візиту до лікаря та, найголовніше, — за наявності рецепта. Як же впроваджували е-рецепти на національному рівні в країнах ЄС? З якими проблемами стикалися? Як оцінюють ефективність …

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

Реорганізація закладів первинної медичної допомоги в ЕСОЗ: новий функціонал

У процесі розвитку мережі закладів первинної медичної допомоги є випадки, коли медичний заклад приймає рішення про реорганізацію – обʼєднатись із іншим, щоб посилити свою спроможність у наданні меддопомоги. Або ж, навпаки, є необхідність роз’єднатись, щоб відповідати вимогам законодавства щодо надання первинної медичної допомоги або з ряду інших причин. Раніше, окрім значної кількості юридичних питань у …

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

Визначення спроможної мережі медзакладів: що відбуватиметься далі?

До 1 травня кожна область подала на погодження МОЗ пропозиції щодо визначення спроможної мережі медзакладів та проєкти планів розвитку госпітальних округів. Наразі МОЗ створило та затвердило склад  робочої групи з питань погодження пропозицій щодо визначення спроможної мережі закладів охорони здоров’я та проєктів планів розвитку госпітальних округів. До неї входять представники МОЗ, НСЗУ, Центру екстреної медичної допомоги та …

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

Українські пацієнти отримали понад 14,3 млн е-лікарняних

З жовтня 2021 року цією послугою українці вже встигли скористатися понад 14,34 мільйона разів, що безумовно свідчить про її ефективність. Адже це не лише відмова від застарілих паперових бланків, підписів та печаток, але й економія часу лікаря та пацієнта, мінімізація можливих помилок та корупційних ризиків видачі необґрунтованих документів. Ба більше – лікарю не треба вносити …

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

Понад двох мільйонів абонентів звернулося до національного контакт-центру МОЗ

Національний контакт-центр МОЗ вже понад 2,5 роки надає консультації та розвʼязує різноманітні питання людей, які до нього звертаються. За цей період на «гарячій лінії» надано консультації та розʼяснення понад 2 млн 100 тисяч абонентів, зареєстровано та опрацьовано більш як 300 тиcяч звернень. Слід зазначити, що консультації надають кваліфіковані оператори, які попередньо пройшли підготовку для роботи …

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ