У МОЗ пояснили алгоритм дій, якщо даних про щеплення від COVID-19 немає в базі

Українцям потрібно звернутися за місцем вакцинації, якщо їх дані про імунізацію від коронавірусу не потрапили до бази. Також громадяни можуть звернутися до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я.

Українці, які зробили щеплення проти коронавірусної інфекції, але їх дані відсутні у базі, мають звернутися за місцем вакцинації. Там вони зможуть відновити інформацію з анкети, яку заповнювали при імунізації.

У МОЗ наголосили, що перед вакцинацією всі громадяни заповнюють анкету. У документі прописані всі дані людини, а також вказана дата щеплення. У відомстві додали, що на підставі цієї інформації можна відновити загублені дані.

Слід зазначити, що у випадку відсутності даних про щеплення від коронавірусу у базі, громадяни також можуть звернутися до контакт-центру МОЗ.

Повідомляється, що найчастіше збій у системі відбувається при некоректному заповнені даних пацієнта, бо інформація не може синхронізуватися з іншими медичними даними.

«Збої відбуваються найчастіше через некоректно внесені дані – помилки в прізвищі, в ідентифікаційному коді», – йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, що в Україні кожен другий електронний COVID-сертифікат не генерується через помилки у назві вакцини або у даних пацієнта.

Слід зазначити, що термін дії українських COVID-сертифікатів складатиме 180 діб.