У США вчені знайшли антитіло, що захищає від усіх штамів коронавірусу

Американські дослідники відкрили ефективне проти всіх варіантів COVID-19 антитіло. Науковці ввели в організм мишей фрагменти білкового шипа вірусу SARS-CoV-2, пише РБК з посиланням на журнал Immunity.У ході дослідження вченим вдалося отримати від мишей зразки 43 антитіл, що розпізнають ці фрагменти. Дослідники протестували у чашці Петрі здатність цих антитіл захищати культури клітин від інфікування. Найперспективніші 9 зразків вчені перевірили на мишах.

Після цього науковці відібрали два антитіла, які справлялися із завданням найкраще і перевірили їх ефективність проти альфа, бета, гамма, дельта, каппа і йота-варіантів коронавірусної інфекції, а також декількох поки безіменних. Виявилося, що одне з антитіл, яке отримало назву SARS2-38, виявилося ефективним проти всіх штамів.

Також дослідники з’ясували, яка мутація білкового шипа могла б зробити вірус стійким до SARS2-38 і виявили, що вона спостерігається лише у 0,04% з 800 тисяч вивчених генетичних послідовностей.

Автори роботи розраховують, що застосування нового антитіла дозволить швидко і надійно лікувати хворих коронавірусом, розраховуючи досягти найкращих результатів за допомогою комбінованої терапії.

Нагадаємо, що британські вчені оцінили ризики поширення «Дельти» серед людей, які були двічі вакциновані проти коронавірусу. Дослідники виявили, що імунізовані можуть переносити таку саму кількість вірусних частинок, що і не вакциновані.

Слід зазначити, що американські вчені провели дослідження та виявили, що важкість перебігу коронавірусної хвороби залежить від шляху проникнення вірусу в організм.