Робота контакт-центру COVID-19: опрацьовано понад 1 млн звернень

Національний контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з питань COVID-19 опрацював понад 1 млн звернень від громадян. Про це повідомляють у МОЗ України.

Коментар Марії Карчевич

«Тематика звернень громадян, які відмічають найчастіше, дуже змінюється, — пояснює Марія Карчевич, заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. — До прикладу, в осінньо-зимовий період найчастіше ми отримували звернення щодо роботи сімейних лікарів, на затримки з виконанням тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР). Далі найбільш запитуваною темою були вихід із самоізоляції та виїзд за кордон. У березні — тема вакцинації, а саме: яка вакцина ефективна, де і коли можна вакцинуватися».

За словами М. Карчевич, зараз громадян цікавить інформація про те, де можна вакцинуватися, яка вакцина є у наявності, як отримати ковідний сертифікат.

До роботи проєкту залучено близько 30 адміністративних працівників. Це керівники груп операторів, менеджери управління якістю, тренери, рекрутери, проєктні менеджери, а також спеціалісти відділу технічної підтримки. Кількість операторів динамічно змінюється, у періоди пікового навантаження з громадянами спілкувалося 150 операторів. На сьогодні 100 операторів залучені до проєкту.

Оператори опрацьовують дзвінки, чати на сайті МОЗ та у соціальних мережах.